سیاست حفظ حریم خصوصی

ما که هستیم؟

اینجا وبسایت نیکان سرویس است که در زمینه نصب – سرویس و تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد.
تکنسین های نیکان سرویس با اعزام به محل خدمات تعمیر یخچال – ساید – فریزر و آبسردکن را ارائه داده و برای درخواست تعمیرکار ، کافی است با ما تماس بگیرید.

چه اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود؟

امروزه با گسترش جریان اطلاعات و استفاده روزمره کاربران از اینترنت و وسایل ارتباطی، حریم خصوصی کاربران به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده ‌است. نگرانی بسیاری از مشتریان، محفوظ ماندن اطلاعات شخصی همچنین شماره موبایل، نام و نام خانوادگی است که به ما می‌سپارند.
ما نیز اهمیت این موضوع را درک می‌کنیم و حریم خصوصی کاربران برای ما اهمیت بسیاری دارد. در ذیل سیاست حفظ حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات کاربران را ملاحظه خواهیدکرد.
برای ثبت نام در وب سایت نیکان سرویس لازم است اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و آدرس خود را در اختیار ما قرار دهید. دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفاً برای هماهنگی‌های لازم برای مراجعه و انجام درخواست شما همچنین ارسال اعلان‌های مهم برای شما است .

چگونه از اطلاعات شما محافظت می‌شود؟

با وجود این‌که امنیت را به صورت نسبی تعریف شده است اما در طراحی وب سایت ماهان سرویس سعی شده است بالاترین سطوح امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظر گرفته شود.
تمامی در خواست‌ها و خدمات بر روی سرورهای ایمن ما ذخیره و توسط فایروال‌های قدرتمند محافظت خواهند شد. اطلاعات شخصی شما نیز به صورت رمزنگاری‌شده در بستر امن HTTPS به وب‌سایت ما منتقل و برای تعاملات بعدی نگهداری خواهند شد.

چه استفاده‌ای از اطلاعات شما خواهد شد؟

چه از نظر قانونی چه از نظر اخلاقی ما موظف به حفاظت از اطلاعات شما هستیم. اطلاعات شخصی شما نیز صرفاً جهت تعاملات بعدی به صورت کدگذاری‌شده نگهداری می‌شوند تا در سفارش‌ها و درخواست‌های آینده بتوانید به راحتی وارد سامانه شوید و سفارش خود را ثبت نمایید. ما هم از اسپم متنفریم و ایمیل‌ها و پیام‌های تبلیغاتی را برای کاربران‌مان ارسال نخواهیم کرد.

چه کسانی به اطلاعات شما دسترسی دارند؟

همکاران بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش به برخی از اطلاعات شما دسترسی دارند .آن هم برای ارائه پشتیبانی بهتر و خدمات با کیفیت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار افراد یا سازمان‌های دیگری قرار نخواهد گرفت. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. به طور کلی ما موظفیم از اطلاعات شما حفاظت و حراست نماییم.
برای ارتباط با نیکان سرویس با شماره های 09127992368 – 34644364 – (026) تماس بگیرید.

تماس با تعمیرکار