نمایندگی تعمیر یخچال بوش در کرج;کمترین قیمت با گارانتی

کلیه خدمات و تعمیر یخجال بوش در کرج توسط نیکان سرویس انجام می شود.
نیکان سرویس نمایندگی تعمیر یخچال بوش در کرج بوده که با اعزام تکنسین های باتجربه در کمترین زمان اقدام به تعمیر یخچال بوش در منزل می کند .
نیکان سرویس با 15 سال سابقه در انجام تعمیرات تخصصی یخچال ،با استفاده از تجهیزات پیشرفته عیب یابی ،تعمیرات یخچال – فریزر ، ساید بای ساید – آبسردکن را در منزل و محل در کرج و مناطق اطراف انجام می دهد .

 مرکز تخصصی تعمیر یخچال بوش در کرج یا گارانتی

خدمات و تعمیر یخچال بوش در کرج ، با اعزام فوری تکنسین های با تجربه ، با کمترین قیمت در منزل انجام می شود.

تعمیر فریزر بوش در کرج تعمیر ساید بای ساید بوش
تعمیر یخچال بوش در منزل تعمیر کمپرسور یخچال بوش
تعمیر فن یخچال بوش
شارژ گاز یخچال بوش
تعویض ترموستات تعویض فیلتر آب یخچال و ساید
تعمیر برد یخچال و فریزر بوش
تنظیم درب یخچال و ساید

تعمیرکار یخچال بوش در تمام مناطق کرج

اعزام تعمیرکار یخچال بوش به مهرشهر ، عظیمیه، جهانشهر، باغستان ،شاهین ویلا ،گوهردشت ، دهقان ویلا ،گلشهر ،حصارک ، مهرویلا و…

نیکان سرویس ،تعمیر یخچال بوش در کرج را چطور انجام می دهد؟

* تعمیرکاران نیکان سرویس تلاش می کنند ابتدا قطعه معیوب در یخچال را تعمیر کنند و تنها در صورتی که قطعه تحت هیچ شرایطی قابل تعمیر کردن نبود آن را تعویض کنند. این کار به کاهش هزینه های شما کمک می کند زیرا هزینه تعویض قطعه از تعمیر آن بیشتر می باشد.
در صورت نیاز به تعویض قطعات معیوب، تعمیرکاران نیکان سرویس از قطعات یدکی اصل و با کیفیت استفاده می کنند تا در آینده به دلیل استفاده از قطعات بدل و نامرغوب مشکلی در یخچال شما ایجاد نشود.
* تعمیرکاران نیکان سرویس برای تعمیر حدیدترین مدل های یخجال و فریزر آموزش دیده می باشند و با استفاده از تجهیزات لازم در کمترین زمان یخچال معیوب را عیب یابی می کنند.
* تعمیر یخچال در نیکان سرویس حداکثر تا 6 ماه شامل گارانتی است. در صورتی که در این بازه یخچال ا شما دچار همان مشکل شود ، نیکان سرویس آن را مجددا تعمیر می کند.

قیمت تعمیر یخچال بوش در کرج

قیمت تعمیر یخچال بوش در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد .
یکی از این عوامل که مهم ترین آن ها نیز می باشد نوع خرابی و مشکلی است که در یخچال شما ایجاد شده است. به عنوان مثال در صورتی که مشکل ساده ای مانند کثیفی یا خرابی فن در یخچال شما ایجاد شود، به راحتی قابل برطرف کردن است و هزینه کمی خواهد داشت.
اما اگر مشکل ایجاد شده مشکل جدی مانند خرابی کمپرسور یا برد الکتریکی دستگاه باشد، طبیعتا وقت و انرژی بیشتری بر روی آن صرف می شود و هزینه تعمیر آن نیز بالا تر خواهد بود.

نوع و مدل یخچال شما نیز عامل دیگری است که در تعیین قیمت تعمیر آن تاثیر دارد. به این صورت که یخچال های قدیمی تر به دلیل اینکه تولید آن ها متوقف شده است و قطعات یدکی آن ها به سختی یافت می شود؛ هزینه تعمیرشان نسبت به یخچال های جدید تر بیشتر است.

گاهی اوقات ممکن است تعمیرکاری که یخچال شما را تعمیر کند خود هزینه بیشتری را از شما دریافت کند. دلیل این کار تخصص و تجربه بیشتر آن شخص در مقایسه با دیگر تعمیرکار ها می باشد. چنین تعمیرکارانی در قبال هزینه بیشتری که دریافت می کنند، یخچال شما را با کیفیت بهتر و همچنین در زمان کوتاه تری تعمیر می کنند.

برای اطلاع از قیمت تعمیر یخچال بوش در کرج ، با نیکان سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال بوش در کرج
تعمیر یخچال بوش در کرج

تعمیر یخچال بوش در منزل

نیکان سرویس تعمیر یخچال بوش در کرج را در منزل و محل مشتری انجام می دهد و در اکثر موارد نیازی به حمل و جابجایی یخچال به تعمیرگاه مرکزی نیست .خدمات تعمیر یخچال در منزل یکی از مزایای سپردن تعمیر یخچال به نیکان سرویس است زیرا می توان در هزینه حمل یخچال صرفه جویی کرده و از آسیب دیدن دستگاه حین جابجایی جلوگیری کرد .
همچنین تعمیر یخچال در منزل ، امکان نظارت بر حسن انجام کار توسط تکنسین را هم فراهم می کند. 
تعمیر یخچال در منزل به این صورت است که پس از ثبت سفارش و رسیدن تکنسین به محل مورد نظر شما، تعمیرکار شروع به عیب یابی و بررسی یخچال شما می کند. پس از مشخص شدن علت خرابی و برآورد هزینه تعمیر آن،  در صورت تمایل مشتری کار تعمیر یخچال را آغاز می کند.
پس از اتمام پروسه تعمیر، تعمیرکار دستگاه را در حضور مشتری تست کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل می کند.

 

برخی از مشکلات رایج یخچال بوش

1. بالا رفتن غیر عادی دمای موتور

داغ شدن موتور یخچال و بالا رفتن دمای آن بیش از حد استاندارد ، می تواند خطرناک و نشانه خرابی باشد. بالا رفتن دمای موتور تا 80 در سانتیگراد کاملا طبیعی می باشد و مشکلی در دستگاه ایجاد نمی کند. اما وقتی که دما از این مقدار بالاتر رود مشکلاتی برای یخچال ایجاد می شوند.
توجه داشته باشید که این مشکلات به یکباره ایجاد نمی شوند و به تدریج و با گذشت زمان رخ می دهند.  در نتیجه بهتر است هنگامی که متوجه شدید یخچال بیش از حد معمول داغ شده است سریعا آن را از برق بکشید و با نیکان سرویس تماس بگیرید.

2. تولید صدا های بلند و غیر عادی

یخچال ها به طور طبیعی صدا هایی ایجاد می کنند که به دلیل فعالیت و عملکرد آن ها می باشد. اما گاهی اوقات به دلیل خراب شدن فن و یا تراز نبودن پایه های یخچال ممکن است صدای بلند و زیادی از یخچال ایجاد شود. در این مواقع بهتر است ابتدا پایه ها یخچال را به درستی تنظیم کنید و تراز بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.
بهتر است میان دیوار و یخچال مقداری فاصله وجود داشته باشد تا صدای کار کردن موتور با برخورد به دیوار و انعکاسش بلند تر از حد معمول نشود.
در صورتی که با این موارد مشکل برطرف نشد باید به سراغ بررسی بخش ها و قطعات داخلی دستگاه بروید که توصیه می شود برای این کار حتما از نیکان سرویس کمک بگیرید.

3.  یخچال روشن نمی شود

یخچال ها ممکن است به دلایل مختلفی روشن نشوند.در صورت روشن نشدن یخچال ابتدا بهتر است کابل برق یخچال، محافط برق و پریز برقی را که یخچال به آن وصل شده است را بررسی و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.
در صورتی که مشکل از موارد بالا نبود می توان گفت که دلیل روشن نشدن یخچال از قطعات و قسمت های داخلی آن مانند موتور، ترموستات و یا اورلود باشد.
جهت بررسی کامل و تشخیص دلیل اصلی روشن نشدن یخچال از نیکان سرویس کمک بگیرید زیرا اکثر این قطعات دارای ساختار های پیچیده ای می باشند و بررسی کردن آن ها نیاز به دانش و تخصص دارد.

نکاتی برای مراقبت از یخچال های بوش

• از محافظ برق استفاده کنید و یخچال را به طور مستقیم به پریز برق وصل نکنید.
• بهتر است درجه ترموستات را بر روی مقدار متوسط قرار دهید
• مواد غذایی را هنگامی که گرم هستن در یخچال قرار ندهید
• بر روی مواد غذایی یک پوشش قرار داده و سپس آن ها را در داخل یخچال بگذارید

 تماس با نمایندگی تعمیر یخچال بوش در کرج

نیکان سرویس ، تعمیرگاه تخصصی یخچال در کرج می باشد که در همه روزهای هفته ، می توانید برای درخواست اعزام تعمیرکار به محل تماس بگیرید.
پس از تماس با نیکان سرویس ، کارشناسان مرکز ضمن بررسی مشکلات احتمالی دستگاه مشتری ، در کمترین زمان برای مراجعه و تعمیر یخچال معیوب ، هماهنگی لازم را انجام می دهند.

برای تعمیر یخجال بوش در کرج با نیکان سرویس تماس بگیرید.

نیکان سرویس : تعمیرگاه تخصص یخچال و فریزر

6 ماه گارانتی تعمیر ، برای جلب رضایت کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *